عکاسِ هیئتم....✋به همین دلخوشم شبی...مولا به خواب ایدو گوید: قبوله حق...به لطف خدا برنده ی مسابقه ی "عکسهای محرمی" هیاتمون شدماینم عکس جوایزم:کتاب لهوف(سیدبن طاووس) .وتندیس مزین شده به اسم امام حسین ع❤دلایل انتخاب عکس:✅تاکید بر نقش مخاطب نوجوان✅کادر بندی دقیق و مناسب عکس✅فوکوس مناسب در عکس گوشی✅تاثیرگذاری مناسب .✅رعایت موازین اعلام شده در مقررات95/09/10چهارشنبه میلاد حضرت نور مبارک باشد...
ما را در سایت میلاد حضرت نور مبارک باشد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: يکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت: 14:33